26 November 2011

Debaran pagi.

Assalamualaikum

Hari ini hujan turun dengan lebatnye. Selebat itulah jari jemari aku yang tak runcing ni "keletuk keletak" dekat keyboard. Tiba tiba aku teringat dekat cik cikin. Dengan langkah yang drastik, aku pun bersiap pergi ke rumahnya.




Entah mengapa, hati rasa nak pergi jugak rumah dia walhal duit di dalam poket senipis samsung galaxy tab! Perjalanan ke rumahnya mengambil masa lebih kurang 2 jam. 2 jam jugaklah aku seperti sardin basi dekat dalam bas. Tetapi tidak mengapa, demi rasa cinta dan sayang kepada sepupu ku ini, kan ku gagahkan juga.


Sesampai di rumahnya, betapa hibanya hati ni bila dapat tahu, cik cikin dah pun selamat menjadi isteri orang.

Cissssss!!!
Sumpah! aku rase touching sangat sangat! Die tak bagi tahu pun die nak kawin. Naluri seorang sepupu yang baik giler dah tunjjukkan kebenaran. Aku pun dengan rase kecewa yang amat sangat terus beli tiket penerbangan pergi Amsterdam. Membawa rajuk di hati jauh ke nun sana.

Korang tak pelik ke? duit dah la tak banyak, tapi, bile time touching touching ni, Duit tak banyak pon aku boleh jejak kaki ke over sea. Amsterdem pulak tu.

Ini sebahagian dari mimpi aku. actually, aku pun tak tahu kenapa, aku terbangun saje ade air mata, takkan touching betul kooottt. hiks =D

Sejak dua tiga menjak ni, banyak betul mimpi yang sedih sedih. Malam tadi aku mimpi cik cahid pulak. Serius lawak. Bile tersedar dari mimpi, sedu sedan kot termenangis. tapi bile teringat balik, macam lahabau pun ye jugak. gelak golek golek like ubi keledik dah aku ko tahu! hahah

ok dear. Mimpi syaheed tu, lain entry lah. malulah =.='
macam hindustan pun ade.
hiks!

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara