13 August 2011

aku sayang dia juga =)

Assalamualaikum..


Adanya entry ni adalah kerana adanya entry ini.. macam dalam lagu tu.. ala.. lagu tuuuuuu..


"haku hada,, herna hau hun hada" *dialek sengau di situ ya!



Ini dia,, aku perkenalkan sekali lagi,,
my best friend!!
best in the world!!



Aku tak tau lah kenape die boleh fikir aku terase hati dengan die,, seperti entry yang tertulis di belog nye.. terharu sungguh aku ko tau.. aku malas la nak ulang cerite tu,, Cik Nurul syahida dah cerite dengan sangat detail! hahahah




Cerita Nurul
Surat layang layang untuk bff saya :-

Intro
Perkare ni dah lama berlaku bukan? tetapi,, 
baru sekarang aku ade mase
nak tebus balik kesilapan lalu.. Nurul Syahida binti Abd Halim,, Maaf ye..
Serius,, setiap kali bace entry tu.. hati ni rase kesian betul dengan kamu..
hati je lah.. tapi.. mulut saye tak henti henti
keluarkan perkataan
hahahahahahahahahahahaha

Pertemuan
Dulu,, waktu kite mule mule kenal dulu..
ko ingat tak waktu bile??
pertama kali aku tegur ko??
ye! aku yang tegur ko..
nak harapkan ko..
ceh! sombong.. mentang mentang anak Puan Sabita!
ingat aku takut kah???
heheheh
waktu tu,, pulang dari sekolah,, ko jalan seorang diri.. 
ingat lagi tak??
itu pertame kali kite bercakap,, kalau tak silap aku la..

Rapat
Mula rapat?? bermula apabila ko ajak aku teman ko
lepak kat rumah kondo guru
ko sensorang mase tu,,
 waktu tu ko belanje aku makan
ikan silau kuning goreng
makan dengan nasi panas berkuahkan kicap!
kedekut kamu kan..
hahahah
walaupun makanan tu je,, tapi
itulah kenangan manis kite
aku ingat lagi
sehari suntuk aku teman ko
alasannye
nak study lah konon
TETAPI
ko ajak aku main game!! 
hahahah

Semakin Rapat
Lepas pade tu,, seme yang aku buat mesti ade ko
ape yang ko buat mesti ade aku
macam belangkas pon ade jugak
Ko ingat lagi Ticer Lijah??
Ingat lagi tak
kalau die nak buat cerite dalam kelas
mesti name kite naik??
kite lah cantik
kite lah yang hodoh
kitelah yang pandai
kitelah yang hebat
semua cerite rekaan die
semuanya name kita..
ingat tak syahid???
Aku tak perasan tu semua,, aku perasan pon
bile ko yang cakap dekat aku
betul tak??
"cikgu selalu naikkan name kite sebab kite je kot yang boleh
die nak main-main kan,, sebab kite tak mudah
nak tacing tacing ni kan yan"
itu ayat ko.. aku ingat lagi.. =)

Lagi kenangan
Ko ingat lagi?? Lepas je study group (konon-konon nye)
kite mesti pekene ABC dengan mee rojak dekat belakang 
rumah abang fakh..
ingat lagi??
hahahah,, gerai tu dah tutup pon
mungkin sebab kite tak pegi dah kat situ kot..
mungkin je la kan

Perpisahan
Banyak sangat kenangan antare ko dan aku
macam mane ko jumpe Encik kumbang hati kau tu
dan kumbang kumbang yang sebelumnya
hahahhaha
sorry,, pecah rahsia!
takpe,, aku tahu..
kumbang yang sekarang ni
betul betul kumbang kan
tettttttttttttttttt!
Mase ko nak pindah,,
sedihnye
tak dapat nak bayangkan perasaan tu
cewahhhh
opkos lah wei,, kemane saje dengan ko
even nak g toilet pon
dengan ko jugak
bile ko takde je
arggggggghhhhhhhhh!
malaslah nak sambnung.. nanti ko eksen pulok!

Kesedihan
Walaupun dah berpisah
tak jauh mane pon
ko di kuantan
aku masih di kampung
tetapi,, kite masih lagi berhubung.. =)
sampailah suatu hari ko call aku
nangis nangis
aku cuak.. aku tanye ko.. kenape..
ko tak balas pon,, ko hanye menagis je..
tapi ko cakap
ko  otw balik Chini
ok,, aku tunggu
Aku tak sabar tunggu
aku nak tahu
siape yang buat kawan terbaik aku menagis??
ko mesej aku
******************************
*rahsia*
Aku tahu masalah ko waktu tu
aku tunggu ko sampai chini
walaupon perjalanan dari kuantan ke chini tak jauh
tetapi aku rase macam jaraknye sangat jauh
hati ni tak sabar tunggu ko
aku nak peluk ko
aku tak sangke hal ini terjadi pade ko
Bile ko dah sampai,,
agak lewat waktu tu.. pukul 6.30 petang
aku ajak waha,, air mate aku mencurah curah je
tak terkate,, waha pulak yang suruh aku Chill
waha pesan,, jumpe ko nanti,, aku jangan menagis,, sebab,,
nanti ko akan lagi down..
Bile jumpe ko,, ko menagis
aku tak boleh tengok ko macam tu
aku ingat lagi
waktu tu
sikit pon aku tak pandang muke ko
sebab aku tak sangke
perkare macam ni terjadi dekat best friend aku!
dalam kepale aku macam macam aku pikir

Penutup
Eed,, aku nak ko tahu aku sayang ko
aku sayang persahabatn kite ni
dan satu je yang aku nak ko ingat
aku takkan tibe tibe putuskan persahabatan kite ni
tanpa sebab
ingat!
ini amaran dari aku!
hahahahahah











1 comment:

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara