22 November 2011

o.o Percubaan pertama

Assalamualaikum

Secara jujur dan tanpa berselindungnya, aku update entri malam ni adalah kerana aku sudah jatuh Hati. Bukan jatuh hati kepada Khairul Fahmi, inikan pula si Titus Bonai, tetapi hati ini sudah tertarik kepada pengadil jepun yang sentiasa menampakkan gigi putih ketika perlawanan tadi.. haha !  Suke lah, pengadil kali ni lebih baik daripada pengadil tempoh hari.. ohh, ayat skema di situ O.o Semangat giler aku update entry, 


yeay! malaysia menang!! 


Adik aku cakap, punce sebenar kekalahan pihak lawan adelah kerana Si bonai tak gegar gegar jaring waktu penalti tadi.. haha, gelak kinje kinje aku, sekinje beruk mungkin. haha

p/s : aku bukan peminat bola sepak, Tapi hari ni, aku berjaya dudk depan tv semata mata nak tengok Harimau mengaum.. auummmmm! 


tiba tibe tikus lalu depan aku bawak beg bonia.
ajaib kan..
pangggggggg!
pegi tido lah yan!!



No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara