10 May 2011

kisaH cinta yang Tidak kesampaian.. sob sob sob =(

assalamualaikum..


Hari ni genap 3 hari aku berpisah dengannye.. arggghhh!!












dah 3 jam aku tunggu.. tak hangus hangus jugak mamat ni!!


eirghhh.. tu la.. kan aku dah suruh kamu awas.. so,, bukan salah aku ko tersingkir kan.. teeeettt,,=)
nak ikutkan hati malas la nak update entry tragedi putus cintaku ini.. eceh.. tapi tibe tibe semalam,, blackbery aku yang wane merah berbunyi.. menandakan ade mesej.. *saje berangan untuk mempunyai blackbery* heheh.. 

"eh yan,, afif dah keluar dah!! tu lah ko.. minat kat die lagi.. dah tersingkir dah.."

oke,, bait bait ayat yang agak panas tu dihantar oleh cik cikin.. oh.. sunguh ku terharu.... hahaha.. afif ni macam dah kene badi je kan,, dulu aku minat si nazmi.. nazmi pun tak sempat akhir.. ni afif pulak.. nasib ko afif,,,! 

aku kecewe sangat!!


haha,,tengah aku duk google gambar si afif ni.. terserempak aku dengan banyak belog belog sakan minat dekat si afif ni.. amboi,,, peliks aku,, aku ngat aku sorang je pmpuan minat kat si botak ni.. uihhh,, ade ramai wooo.. oh.. sebelum luka dihatiku makin parah,, lebih baik aku mengundurkan diri.. ahh.. sejak hati dilambung ombak ni.. susah dah nak cari hati... hati aku dah lemas dalam ombak tadi.. ko ape kes yan??? 

pesanan dari cik cikin : dah.. lepas ni ko jangan nak minat sape sape dah kat af tu.. tak pasal pasal tekeluar pulak budak tu nanti... hahhaha

pesanan kepada anda ye cik cikin : entry kali ni jiwang tak kin??? heheh,, aku tengah belajar nak tulis jiwang ni.. mane boleh kalah!! hahah

btw,, pesanan dari cik cikin tadi tu macam tak boleh aku terime je sebab........

hazama in the academi.. =)

camano tu?????

kepade hazama.. awas kamu!!









No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara