12 May 2011

asal dari kampung +___+ (2)

Assalamualaikum.. entry kali ni adelah sambungan dari entry yang lepas..


ape pulak main sambung sambung?? siap ade episod lagi blog kau yan,, cayalah!!

arghhhh!! sesiape yang terniat nak cakap camtu.. silalah.. silalah berhenti ok..
hal ini kerane-----------------> ayat skema di situ oke
saya bukan mengade nak banyakkan entry,, tapi,, memandangkan entry yang lepas amatlah tidak konsisten dengan tajuk langsung.. tajuk sudah terang lagi bersuluh,, tetapi,,, entry pulak,,  kene bersuluh baru lah nak terang.. owh,, oke,, aku melalut!! maaf ye..

Masih lagi dengan suasana kampug... actually,, aku sebenarnye dah pon terpacak kat KL ibarat bangunan pencakar langit .. tapi,, aku still nak cerite jugak tentang kampung aku,, nanti senang,, bile korang datang chini nanti pastu terserempak dengan aku,, takdelah korang tanye aku soklan pelik pelik,, kang aku buat cerite kang,, serius pulak korang percaye,, sian pulak kat korang yang dapat fakta salah,, aku pulak,, tak memasal dapat dose kering!

oke,, entry aku yang dulu,, ala,, yang first aku cerite pasal nage chini,, wane merah,, bawak kete sport tuuuuuuuu.. oke,, ingat?? ape??? tak ingat??? penumbuk nak?? tssskkk. =)

disebabkan entry aku tu,, ade lah 2 3 orang membe aku yang bace blog aku ni msg aku.. oh iye, hanye 2 3 org je bace blog aku ni.. em.. maklomlah,, blog ni biase biase aje... =.= --------------> ayat rendah diri di situ..

Antara kandungan mesej nye adelah persetujuan mereke dengan soalan soalan yang jenuh untuk mereke menjwabnye.. maknenye,, bukan aku sorang je rase geram dengan soalan tentang nage.. tetapi segenap due genap bergenap genap masyarakat kat chini ni pun geram... @##$$@**&*%--------> mencarut ganas!

hahaha,, oke,, dalam geram geram aku ni pon,, takdelah aku keciwe amat kan.. geram aku ialah geram yang berhemah! camane geram yang berhemah?? geram macam aku ni lah.. walaupun diasak dengan berbagai soalan,, tapi aku cool je,,, bajek cool pun ade kenkadang tu.. =)

dalam geram ade sukenye,, ala,, macam pepatah,,  dalam senyum ade tawe.. tssskkk=)
sekurang kurang nye,, bile mase bertemu orang baru,, soalan yang diorang kemuke tu sangat adventure.. best ape kau tau tak.. jumpe jumpe je terus tanye pasal nage.. korang ade tak??? tak de kan... =)

ok lah.. aku pun dah penat la menai naip ni.. jumpe lagi.. =)

salam..

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara