10 April 2011

~kepale senak~

assalamualaikum..

Aduh! banyak sangat sebenarnye karangan aku nak karang dekat belog kesayangan aku ni.. tapi kekangan mase dan daya kemalasan yang tinggi menyebabkan aku menanguhkan hasrat itu.. hehehe

Bersabarlah kamu wahai belog..! kamu ada kerana aku ada.. jadi kamu jangan macam macam oke.. terima saja ok.. ini sudah nasib mu oke.. sudah tersurat oke.. jangan sesekali kamu menderhakai aku oke paham..! hahaha berapa banyak oke??? cuba kira!

soorry.. sy ada benayak kerje dilakukan.. sangat banyak.. oleh itu.. saya minta maaf lagi sekali.. saya terpakse blog walking dengan pantas kerana saya.. kerana saya.. kerana saya.. rase nak tido.. heheheh

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara