14 April 2011

~awas kamOo~






Assalamualaikum..


korang kenal tak mamat ni?? aisey.. aku tak kesah kalau korang tak kenal mamat ni.. ye.. sememangnye rating af kini semakin merudum.. aku?? aku tak tengok pon Af ni.. sebab ape?? Bukan sebab suare diorang tak best.. Tapi,, semuanye macam sama je.. start dari Af1 sampai lah Af9 ni.. semuanye same je.. aras suare stakat itu saje.. Umum pun tahu,, Tak kemane bebudak Af ni.. Cuba hang habaq mai kat aku,, berape ketul je budak Af yang berjaya?? Kalau berjaya pun hanya atas usaha sendiri.. Af seolah olah dah tak mampu nak cari suara yang power lagi dah.. Yang power sikit je seperti mawi..yang itu jugak lah dicanang sane sini hingga dapat live weeding kat astro.. punyelah gebang! tak kemane jugak.. duduk kat situ jugak die.. La ni,, Cuba habaq kat aku,, dalam satu hari hang duk melepak depan tibi,, ade tak muke si budak botak tu?? takde kan?? hem,, kejayaan tak datang bergolek la.. Last last si budak botak tu kene usaha sendiri jugak..


Ok.. tulis entry ni bukan nak membebel pasal kejayan tak kejayaan bebudak Af.. tapi aku nak tulis entry pasal budak kat atas ni (sile scrool balik ke atas).. tengah aku duk syiok melayan tibi,, teringin jugak la aku tengok ulangan Af ni,, boring punye pasal.. berukband pulak masuk zoo.. em.. masih lagi same.. Kebanyakkan pelajar,, tak salah kalau saya cakap,, over acting! Menagih simpati dengan kehilangan ayah la,, mengutip undian.. mane hak miskin tu toksah cakap lah,, cerite kat tibi macam dielah yang paling susah kat dunia ni.. aku bukannye tak simpati dekat golongan yang macam ni,, tapi,, aku lebih simpati kalau aku yang tahu sendiri means kalau die tak heboh pon,, tapi komuniti yang tahu sendiri.. aku rase,, itu lebih baik..





















Oh,, nampaknye,, izyan masih lagi melalut! kembali pade tajuk asal.. Budak tadi tu namenye Afif.. ok,, mengaku! aku minat suare budak ni.. bagus,, tapi.. aku tak pasti la sama ada dia yang terbaik atau ade lagi baik sebab,, aku tengok Af ni kemarin,, sekejap je,, pastu tutup! membosankan!


Mungkin satu kelebihan bagi beliau sebabnye die bawa lagu cinta kristal!. Aku pun yakin umum tahu,, lagu cinta kristal ni tengah meletup letip right?? ye.. penangan hantu kak limah.. satu bonus buat Afif.. Disamping bawaan lagu ini dengan baik dan kepopularan lagu ini,, budak ni jadi best.. stakat ni aku minat la budak ni.. tapi sikit je.. *aku ego!* hahahah


Sejajar dengan tajuk entri kali ni,, aku nak bagi satu statement!


"Awas kamu Afif! biasenye orang yang aku minat dalam program realiti ni,, selalunye Tersingkir!" hahaha,, Korang ingat tak nazmi?? oh yeah! aku malu mengabdikanye di belog ini..=( bukan malu kerana lawaknye tak best.. tetapi,, aku malu dengan diriku sendiri! hahaha,, belog ni asyik duk tergelakkan aku je! binawe!!


btw,, gud luck bebe!






due tige kali tengok.. boley tahan jugak budak ni!.. Mungkin nanti die akan bertahan lagi?? Jangan bertahan kerana rupe paras yang ADO sudah la ye.. =0


satu lagi pic!
hahahah!! atau pasangan ini akan bertahan?? *tibe tibe*
hahah.. ok.. kalau ade yang terbace entri ni,, jangan nak meluat kat aku ek.. khkihkih,, aku pon tak abis abis lagi nak gelak ni.. 

wassalam=0





No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara