26 April 2011

kembali mencoret kisah aku dan mereke =)

Assalamualaikum... =)

Bertemu kembali kite di ruangan yang penuh santai! wah.. santai gitu... kerh! kerh! kerh! *halau hantu versi kak limah*  hahah,, oke.. tengah santai santai ni,, cam biaselah.. aku nak hupdate balik kenangan mangan mereka sewaktu dtg kl ni.. heheh.. lets cikidot!!!  hehe


oke u olss.. ni lepas pade kami tengok wayang.. ni dekat luar alamanda..  korang nak tau tak kami tengok citer ape?? mesti r korang tak nak kan.. ahhhh! tak kire.. aku nak bagi tau jugak.. aku ngan cikin tgok citer senjekala.. ! hah! pecaye tak ??aku yang penakut tahap gaban ni tengok citer hantu?? Dialu alukan korang untuk pecaye oke.. ceritenye sangatlah entah ape ape.. siyez! aku bukan nak turunkan rating cerite ni.. tapi betul.. korang bukan takut tengok citer ni sebaliknye,, korang akan ketawe geli hati.. macam aku ngan cikin.. ketawe tebahak bahak weh.. terbahak bahak bukan sebab citer tu lawak.. tapi.. kami je yang main tambah tambah skrip bagi crite tu lagi advance!! sampai kami dah nak decide keluar je.. takmo tengok dah,, tapi disebabkan kami dah membelanjekan sejumlah wang,, terpakselah stay sampai habis.. *kedekut tak kami* hahaha...




 oke.. disebalik cerite senjekale yang telah mensenjekan hati kami.. aku ni.. punyelah tak suke pop corn alamanda,, pegi tapau nuget mekdi je untuk buat kudapan dlm hall tu nanti.. arghhh! kaye tak aku?? mekdi buat kudapan weh! *staf mekdi,, sile bangge oke,, dan staf gsc.. jangan buat report oke..* hehe,, dalam bilik tu.. punyela tak takot ni.. aku hambik jugak naget si cikin.. hahha,, nasib ko la cikin.. ko tu asyik sangat nak bukak sos ape pasal?? dah ko dapat makan 2 biji je.. aku dapat 6 bijik..! hahah oh.. korang cukup gelak oke.. aku tak sengaje... aku siap mintak maaf lagi kat cikin.. cikin dengan penuh style yang masih lagi berhempas pulas membukak sos tu cakap camni.. "ala,, takpe la yan.." oke..nampaknye sy tak bersalah ek..." =)



setelah penat ketawe mengherdik seperti manusia yang tiade belas kasihan kepade cerite tersebut.. kami pergi membalas dendam dengan membaham satay kajang!! hahahahhahahah *sile buat gaye ketawe garuda kelaparan*




=) kesopanan yap masih lagi terserlah...
tunggu dan lihat selang beberape minit lagi oke..


haziq... haziq ke ni???? oh hazik lupenye.. =)
*ulang 3 kali dengan nada yang same*


ketekunan membawa kekenyangan! =)

jangan pandang ke lain.. aku nak korang fokus pade
cik cikin dan en yap yang sedang exited... =)

sile lihat cikin lagi.. ini adelah sesi membilang lidi..
hakku punyela kecut sebab aku ingat aku makan paling banyak..
tapi.. sangkaan ku meleset sekali.. sebab.. kami semue seri.. tanpa disangke.. heheh
*tak bersalah*

abah! makan dulu baru minum air... =)

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara