26 April 2011

bile idea mencurah curah jatuh ke lappy=)

assalamualaikum..

baru skarang aku free.. tadi sebok berperang dengan alia.. heheh.. cube tengok, hari ni je dah bape entry aku buat?? punyelah selok.. camnilah aku bile idea tu datang bagai air yang dicurah ke daun keladi,, pastu terkene lettop dan akhirnye meresap ke dalam belog,, oke,, itu peribahasa yang salah.. tolong jangan jadi ikutan oke.. sebenarnye,, kalau korang nak tahu la kan,, dekat draft blog aku,, terlalu banyak post separuh jalan.. bile idea ade je.. tangah asyik menulis.. mesti ade je gangguan menyebabkan post tu tak dapat dipublishkan.. erk.. sanagt banyak post umpama jambatan yang hampir roboh di belog aku ni..
bile time aku ade mase macam ni,, aku malas pulak nak sambung post tu.. sebab idea seme dah hilang.. =.= *malu*..

ok.. aku pon tak tau knape aku seexited ini nak menceritekan tentang keaiban belog aku..kesian kamu belog.. maaflah,, aku dah berterus terang dengan semua orang! aku terpakse blog.. aku terpakse!! *nada sewel*

setelah hampir separuh abad entry kali ni aku mencarut mengarut.. sila kembali ke rumah masing masing.. =)


                                                                            

tengok tak leb kat atas tu?? hari ni aku nak berbicare tentang rindu.. =)..  bile aku sebut je perkataan tu,, mesti korang judge aku nak menjiwang kat sini kan.. taraaaa! saloh! sile betulkan semula skru otak yang dah terlonggar tu.. =)

                                                                  

hahaha.. kan dah kene jelir lidah! haha,, oke,, rindu pade entri kali ni sangat subjektif.. aku bukan nak korang spesifikkan hanye kepade pasangan hidup korang.. aku nak korang cube cambah sikit,, means,, em,, rindu pade abah,, mak,, abg,, kakak,, adik adik dan kengkawan korang.. korang pernah tak alami perasaan tu?? Korang tahap maximus rindu sepenuh mati,, tapi,, orang yang korang rindu tu,, buat dek je,,

aku dapat idea ni dari seseorang.. macam macam die buat untuk kawan die.. tapi,, die je yang banyak mendominasi dalam persahabatan tu..  sedangkan membe die tu biasa biasa saja.. kasihannye pade die,, what the fish hah?? nasib baik saya mempunyai kawan kawan,, keluarge dan sepupu sepapat yang sentiasa menyokong.. =)




sayangilah orang yang menyayangi anda
glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara