26 April 2011

cerite kisah aku dan mereka =.=

"assalamualaikum.. =)


setelah lame menanti.. akhirnya,, my lovly kajen sampai juge.. huh.. sehari suntuk jugak kami berjalan jalan.. sampai lenguh kaki kaki kami.. kasihan kaki kami.. =)


Agak sedih jugak apabile plan nak jenjalan pada mulanya tak jadi sebab yap tak dapat cuti.. tapi.. akhirnye.. sampai jugak diorang ke sini..! =) kegembiraan bak bunga mekar setaman! what u  izyan?? giler ape nak skema skema memasal ni??? hahaha


oke,,, aku taknak membebel banyak kali ni.. jom...! kite tengok gambar!


abaikan muke aku yang gedik gile! tengok gigi! oh no!!!
korang ade petua nak putihkan gigi tak??
*terdesak ni*


ahli rombongan! wah... london gitu...
cube tengok.. sape yang takde???


oke.. london weigh managment k.. sila lihat sebelum dan selepas...
dari kiri is sebelum,, dari kanan is selepas.. hahahah
oke what!! korang jangan gelak! aku sepak satgi!
hahah,, aku pon tak tau knape aku buat camtu.. cikin pon..
ini semua berlaku tanpa dirancang ok..
mungkin sebab aku rase aku ramping!!
*gile*


sekali lagi aku nak mintak petue kat korang..
camane nak putihkan gigi..
"sila jangan kedekut ilmu "
heheh.. cikin cium batu ape??
ni bukan batu biase ni..
ni batu cave nih!!
*shuib style ok*
waktu ni tengah tunggu order sate kajang..
marvlezzzz!! =)
muke kepenatan..

weewiittt!!
dah dah la cikin..
very bery handsome guy!!
*no idea oke,, thats all*


ku percaya ku bisa terbang..
mencapai langit gemilang...
*sambil bersiul siul kecil*


=) bro! sis!
both of u have nice smile!
shweeeet lorh!!
okey u oulllsss! *sambil buat gaye gediks teramat oke* hakku sebenarnye hangin dengan keadaan berukband aku ni.. =( so.. aku tak boley nak upload banyak sangat gambar.. arggghhhh!! tension! *sambil memberus gigi*

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara