06 April 2011

Citi Cuti Cinta Heartyku..

Assalamualaikum


orang sebok nak dekat minggu setiausaha ni,, aku pulak sebok minggu nak jenjalan dengan family aku.. hehehe.. 


punye la mengade.. otw pon nak snap pic.. tsssskk=p
ah! suke hati aku la.. belog aku.. =p

oke.. Gaye spek mate kebawah mmg slalu ade k.. sila jangan meluatz..
wif my lit bro..=p

syantek tak my new glasses???
hahah.. takmo jelez naaa...

lepak kat taman teruntum... wif my syukri.. 

aksi dua jari memang tidak pernah ketinggalan.. kihkihkih

kude.. thankz syahid.. sebab anda kuda itu tiada nilainya.. hahahah
Dahla.. asyik jenjalan jek.. oke.. untuk pengetahuan semue la.. Izyan tidak suke binatang.. Tapi tak bermakne saye suke menganiaya binatang ye.. hehe.. hakikat yang tak boleh nak elak dah.. saye memang tak suke binatang.. Tetapi saye dianugerahkan mempunyai adik adik yang suke binatang.. huh! tak syuke! lame betol lepak kat teruntum ni aw.. heheh.. takpe.. lepas ni g makan!! hooray!!

pandai jugak mak aku buat ekspidisi eksperesi muke..
tang mate tu yang mahal!! hahah
cun tak mak aku?? cun kan??
sape cakap tak cun?? meh sini aku sepak!
O__O

malaysian top model! waktu ni abah aku suke tengok lampu..
haduiiiii..... lampu pon minat..
abah say : kalau kite buat lampu camni kat meje makan umah cantik dok??
angah say : Parok bayor bil api bah,, Mentol die pon kene tukar selalu
aku : bile kite nak oder makan ni???

Saat menunggu yang penuh dup dap..

hahaha.. i like this pic.. mak aku mmg dah pandai main aksi mate!
hahahah.. 

Lambat sangat samapai.. snap snap duluuu...


Bile makanan dah sampai.. kamere pon terus senyap! Menikmati hidangan..=p Ape?? korang ingat aku zalim sangat ke tak bagi kamere aku makn?? kamere pon nak makan jugak weh!


A

peace no war..=p











2 comments:

  1. akak...knape x letak gmbor batang paip...hehehe....kupon byk lg...nti kte g berdua je la yek...huhuhu

    ReplyDelete
  2. hahahah.. bereh! batnag paip tak sempat nak ambik aritu.. entry ni taip pakai lettop abg la.. banyak gambo tak ambik.. gune gambo ni je.. ala ngah.. bersyukur dengan apa yang ade je lah.. hahaha

    ReplyDelete

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara