30 March 2011

bloG itu MembunuhKu ker???

Assalamualaikum,,


Maaf,, mungkin semalam aku terlalau emosi.. eceh. emosi la sangat.. Biaselah.. Perasaan marah tu selalu ade pade semua orang kan?? macam tu jugak aku.. Tetibe je kite disalahkan.. padahal kite tak tahu ape ape.. Tetapi.. bile difikirkan kembali,, tak gune aku ni nak marah tak tentu hale.. biar die la kan.. lagipon die dah cakap awal awal yang die tak bagi aku bace.. yang aku ni mak nenek sangat nak bace asal?? itulah kau izyan.. kan dah dapt sbijik! Tapi.. asal ko tak privatekan blog ko! *masih lagi menegakkn diri sendiri.. hehehh*


aku dah bace semule blog ko wahai sahabat fb ku.. Rase marah ku berkurang apabila ko delete entry tu.. Ingat hati nak bersemuke dengan kau.. nak bawak berbincang.. tapi.. bile dah ko delete entry ko tu.. Tak de ape lagi lah aku nak marah kan.. lagipon aku dah taakde bukti nak marah.. Aku abaikan je lah.. Tapi,, aku tak tolak kalau ko nak jumpe aku.. Untuk kebahagian ko kan.. So tak payahlah ko nak pegang watak utama dalam drama wanita teraniaya kan.. heheheh bagilah watak utama tu kat aku pulak.. dah dah la berangan..


Sory sekali lagi pasal aku brain wash ko semalam.. Aku memang payah nak brain wash org tak tentu fasal.. aku bukan ahli sikologi.. Tapi stakat wash sikit sikit tu bolehla kan.. aku takmau lah jadi parasit,, parasit tu jahat tau.. bagiku aku tak sekejam itu dan aku taknak jadi macam tu.. Doakan lah yang terbaik untuk aku.. =p


Pokok pangkalnye,, aku cume nak ko delete entry pasal aku.. itu je.. selebihnye.. itu hak ko.. satu lagi pesanan untuk ko.. Jage diri bebaik... selamat menjadi pelakon terbaik.. teeehee! gurau je.. tak mau masam muke lepas ni naa... aku ok je,, let bygone be bygone..


thankz..

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara