29 March 2011

Blog itu MemBunuhku.. ("__ )

asalamualaikum..


Blog itu membunuhku.. splap!! hidup lagi aku ni.. ceh! tu lah.. blog tu pon satu.. nak bunuh pon.. pakailah pisau rambo ke,, pedang samurai ke.. baru la adventure sikit.. ni stakat ayat yang tak brape nak blah je.. teeeeeeeeeeeeeettttt!


kali ni aku nak simpan dekat blog aku ni sebuah cerite.. cerite duke yang lare.. wah!! Izyan jiwang beb.. Knape?? Ade sebabnye.. Ini cerite tentang seorang rakan.. tak brape rapat sangat pon.. tapi aku kenal lah die ni.. setakat kenal sebagai rakan satu form..  kelas pon lain lain.. aku kenal die waktu form *.. rahsia! hahah


Kisahnye bermule apabila musim cuti.. tiba tiba sahaja ade sorang hamba Allah (cik wanita) ni buat permintaan menjadi rakan dalam FB.. huh.. aku terime saje lah.. kalau tak terima nanti.. kecewa pula kan.. ceh!.. sempat lagi kau berlagak yan! hahaha


Rupenye ade maksud tersirat.. Tak pernah berbual pon mase sekolah dulu.. tibe tibe dah habis sekolah ni.. dan dan lah pulak.. rajin sangat bg private msg.. Tanye khabar lah ape lah dan segale tok nenek soalan yang dikemukakan.. Hah! tibelah saat yang ditunggu tunggu.. Soalan yang membuatkan ku terkejut mezut! Si wanita ini tadi bertanyakan perihal seorang lelaki yang agak baik dengan aku waktu dalam kelas dulu.. Barulah aku faham.. Nak usyar kawan aku rupenye..


Budak ni buat aku panas la.. panasnye bak dibakar di dalam gelombang mikro jenama samsung philips pansonic! *nak jugak merase yang mahal* Sebab ape?? budak ni ade lah buat satu blog.. Die tak nak hebohkan kat orang lain tentang blog die.. katenye rahsia.. tetapi.. mengade ngade la pulak update status kat fb "saya nak tulis blog sekejap"! hakku yang waktu tu kirenye macam frenship foreva eva eba ni.. mintak la link.. Tapi tak dikasinya.. ceh! Tebal muke! takpe,, sebab aku mintak melalui Fb.. so lettop saje yang tebal.. padan lah waktu aku nak tutop lettop ni kemain payahnye.. srin lettop menebal rupenye..


Nak dijadikan tragedi dipanggang di dalam mikrowave nye apabila secara tak sengaje aku terjumpe link beliau.. Aku pon pelik.. kalau nak rahsia.. kenapa tidak diprivatekan saja blog nya?? bila tak dprivate,, aku ingatkan.. aku boleh la membaca blog beliau..


Dush!! rupe rupenye.. terpampang name aku dalam blog beliau! ceh! kalau yang elok elok takpe la jugak.. ni yang tak elok taw! =( dalam blognye jelas menceritakan aku yang menjadi orang ketiga dalam perhubungannya! ceh! mase bile pulak aku ni jadi api hah?? korang duk loving loving pon aku tak tahu.. panas! mendidih! membuak buak!


Dalam Blog tu jugak.. die merupekan gadis yang sangat innocent! teraniaya demi cinte lah,, ape lah!! eiuww!! plezz lah.. Jiwang karat umpama basikat atuk aku yang atuk aku gune time sekolah rendah! Abg syg ayg.. ayg syg abg lah.. cinta separuh mati.. pelik! ko nak jiwang ko punye pasal la kan.. tapi.. Name aku tercatat sebagai syaitan di dalam blog ko tu ape kes??? erkkk... ok lah.. tak kisahlah.. betul.. memang blog tu tempat kite menulis ape yang kite rase.. tetapi.. blog itu boleh membunuh tanpa disengaje!


Wahai sahabat.. sedarlah.. ko toksah la nak cemburukan aku ni nok.. aku ni apelah sangat kalau nak dibandingkan dengan ko yang vougey the vassss! Dahla pasal korang pon aku tak tau.. tetibe je ko nak babitkan aku yang sebenarnye memang tak besalah ni.. ceh.. *ayat innocent!* hahahah


Pasal balak emas ko tue merangkap membe aku.. kami kawan biase saje.. aku pon da lame tak contact die.. toksah la ko nak buat macam dalam drama pulak.. konon konon nye ko ni seorang awek yang frust tertongeng tongeng semate mate nak bahagiakan orang lain.. pastu ko pon cakap.. "biarlah aku mengundur diri demi kebahagian mu sayang!" hahah.. cukup lah ye... buat anak tekak aku berdenyut denyut je sambil menjuihkan bibirnye yang mungil gitu..


lagi satu,, kalau betul lah ko nak privatekan blog ko tu.. hah.. meh aku ajar.. bile ko dah privatekan blog ko.. barulah nak kutuk aku pon.. barulah namenye diary.. ni tak.. terang terang ramai gile kengkawan ko tengok blog ko yang kiut miut macam ko tu.. Pastu.. kompom ramai gile yang judge aku macam macam..


ok.. takmaulah bebel panjang panjang.. aku buat entry ni pon bukan sebab marah sangat.. cume tetibe je tempreture aku naik..  saje je.. supaye ko boleh sedar dari kesilapan.. Aku tahu ko memang bace blog aku kan..  so.. ini pengakuan ikhlas taw.. Izyan tak mau gadow gadow la yunk.. bile gadow.. izyan tahu yang izyan cepat nangis! eceh! manje pulak izyan ni.. heheh.. kalau betul lah ko mmg tak puas hati dengan aku.. face to face.. I am a person who can be brought to discuss.. that's my principle!


thanks.. peace no war.. =p

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara