12 March 2011

Trivia untuk syahid!

assalamualaikum..

wuih.. penuh giler habuk sawang dan segale tok nenek kekotoran di belog aku ni...  erkk.. jap.. ambik penyapu jap... semak giler! ni semua disebabkan berukband masuk zOo la ni.. aisey!

sedang aku kebosanan dan keboringan.. tetibe henfon ku yang cantik lagi menawan berbunyi.. aku tersenyum kambing.. one new message from syahid.. senyum kambingku berubah menjadi senyum sumbing.. ahakz!

Apabila mengenangkan pade hari tersebut tiade topik hangat yang singgah di kepale.. aku pon sesaje la nak buat soalan trivia untuk syahid.. ok.. sebelum korang bace tu.. korang kene set up kan la jari korang dekat butang off ok.. bile korang rase menyampah je korang terus je la tekan off.. sangat saye alu laukan.. ngee~~

Anda rasa anda cun??

hahaha.. aku maintain cun yan.. ko nampak aku makin cantik tak?? ko jangan nak tipu yan.. ko nampak aku makin cun kan!!
*oh syahid! anda sangat la silap besar*

Anda rasa anda ramai peminat??

oh! pasti! aku hide pic dekat fb aku yan.. almaklomlah.. ramai peminat.. takut diserbu pulak nanti...
*saye tak kisah jika anda sedia untu keluar dari entri ini...heheh*

saye ulang kembali soalan yang same.. mane la tau kot kot si syahid ni tetibe je dapat hidayah kan.. hahah

Alah yan.. aku sedar.. aku tak buruk.. aku tak hodoh..
*aku berharap sangat.. dengan sekelip mate sahaje.. telinga ku berubah menjadi telinga arnab supaya mudah untuk aku menutup mata sekiranya perlu..*

Anda rasa anda baik??

baik jugak la.. baik baik sayang gitu..
baik baik sayang aku ada untukmu... siap ade sound muzik lagi.. ngee~

siapa kawan baik anda??

kau la kawan baik aku.. sahabat aku..! dunia kahirat! aku sayang ko! heheh aku tak ego yan..
*T______T  teeheheh*

Anda rasa nada hebat??

Haruslah! sayalah pria terhebat! saya boleh cakap dengan lembu.. saya boleh tahan diri saya dari tidur jika saya baru bangun tidur.. saya boleh angkat bas.... sikal.. saya boleh makan paku.... pakis  saya boleh tidur sepanjang hari.. saya pandai naik moto....
*anda memang kawan saya yang hebat*

Perkara buruk yang anda pernah buat??

saya tak pernah buruk.. perkara buruk saya pernah buat adalah tak pernah buruk.. hehehhe

Apa yang anda tertarik dengan dia,, si kumbang idaman hati?? *bobok sila bace*

kalau ikut aku,, aku tak nak yang berkulit putih.. sebab aku tak putih.. heheh *sedar pon haha*
aku nak yang cokelat cokelat manis.. sekali dapat! mbek! macam apek pon ade.. matenye yang sepet.. kalau cakap pasal tertarik.. tak pernah la pade rupe.. mungkin pade harte! hahahah

*dasar mate duitan!! kate mak mertua P.Ramlee dalam filem Ibu mertuaku*

Selain dari hartenye yang menjadi idaman?? ape lagi yang menaik??

hahahah.. takdelah sebab harte.. mungkin sebab da lame kawan.. bnayak serasinye.. mungkin rase teh tarik  tertarik mase berkawan tu.. aku tak perasan macammane boleh suke die.. mungkin sebab die suke aku dulu.. hahah bapak perasan!
*ko memang eed.. anda memang bapak datok toknyang perasan.. dah tak terbendung lagi dah ni oi...*

Kumbang cina itu first love ko ke eed???

yelah.. aku kapel dengan orang lain pon aku da suke die.. mungkin tertarik dengan sikap die yang care pasal aku,, ko pon tahu kan yan.. aku dah lame kawan dengan die.. since form 4 lagi.. die cinta pertame aku kot.. hahahah

*bile minah ni jiwang.. menci pulak aku! huh!! menci menci!!*

harapan anda??

Harapan saya.. saya nak ibu saya gembire disamping kami anak anaknya dan suaminya.. saya harap keluarga saya akan bahagia nanti di dunia dan akhirat.. saya nak adik adik saya berjaya! saya nak sembuh! saya nak kerje dan buat semua orang yang saya sayang happy! saya nak kawin dengan kumbang sepet saya.. saya nak suami saya tu nanti soleh! saya nak zuriat yang soleh dan solehah! dan.. saya harap nanti awak dan suami awak duduk sebelah rumah banglo 2 tingkat saya dan suami saya.. hahha
*alooo.. sho shweet honey.. I terharu dan T___T*

Kawan baik anda yan paling jelik,, gedik,, jahat pulak???

Andalah.. hahah

*?????*

Baiklah! soalan Tamat!!!!

*muke bengisku muncul... sambil mengapai penyapu yang dari tadi setia menemani lalu menghempok henfon.. splap!! tidak bernyawe!


P/s : kepade syahid dan bobok.. aku da siapkan entri ko ni.. bile lagi siakap dengan daging masak merah?? euuuuuuu.. slurrpp.. =p hehheh

klik la ni wei...


No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara