12 March 2011

~selamat hari lahir abahku sayang!~

assalamualaikum...

dah sebelas aribulan rupenye!! alamak.. lupe birthday abah! minggu ni pulak aku tak balik.. adik aku je balik.. disebabkan aku teringat pon da lambat.. dengan sepantas kilat.. aku pon terbang ke alamanda untuk mencari svner utk abah,, heheh.. thankz encik khairudin dan en syazwan sebab bersame same saye untuk terbang!



ku percaya ku bisa terbang.. mengapai langit gemilang...


cari punye cari.. tak jumpe pon yg sesuai.. secare drastiknye.. aku pon pegi je la kat famous amous.. erkkkk... capai je la yg mane mane pon.... sebab nak balik cepat punye pasal... teehee!




yang ni pon yang ni lah!! tapi lagi cantik tau..
siap ade riben riben lagi..
hahahahha



















ok.. walaupon dikirim melalui adik.. tapi akak tetap sayang abah... mmmmuuuaaahhh!!!
heheheh... selamat hari lahir abah.. semoge dipanjangkan umor dan dimurahkan rezeki..


bile abah nak blanje keepsi lagi?? hahahah


sila klik..=p




No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara