21 February 2011

Pejam Mate sIkit.. heheh

salam.. 
Minggu ni adelah Famly Holiday.. kihkihkih.. famly aku datang ke KL.. puas jugak aku jenjalan beberape hari ni..
hem.. dipendekkan cerite,, waktu aku sedang beristerirehat beristirehat setelah penat berjalan.. aku pon cube nak pejam mate yang yang bagaikan tak sabar sabar nak tertutup rapat ini.. tiba tiba sahaja aku rasa dihambat sayu yang tersayu sayunye.. why???






Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya





Lagu ni aku tak paham sehabuk pon.. sehabuk pon tak masuk kat dalam pale hotak aku ni.. sungguh aku tak faham.. tetapi.. muziknye sungguh mendayu sehinggakan mate yang hampir tertutup tadi,, terus terkatup dengan amanye.. *macam kene je dgn lirik suruh pejam* disebabkan itulah,, aku dok mencari tajuk lagu ni.. 


search punye search aku dapat tahu yang lagu ni dinyanyikan oleh Aizat. ,, u know right.. Si Aizat ni.. lagu ngan melodi die mmg Ummphh!! lirik yg sangat metafora.. susah nak paham.. nak nak lagi.. Si Aku yg lembam gile kalau bab bahase ni.. kihkihkih..


Tapi,, ape yang menghairankan aku.. Name lagu ini ialah Sungai Lui,, tapi.. sebesar zarah pon takde langsung tajuk ni dalam lirik lagu.. errrkkk.. apa kes??? hihi
 papepon.. mayb si Aizat ni terkenang ex awek die kat sungai lui kot.. *andaian*


 tapi sungai lui kat mane?? sungai soi ade kat pahang nu.. jalan pekan - kuantan.. 


walaupapepon.. lagu ni mmg best.. Tahniah buat Aizat..


ok lah.. fuul liricks here>>







Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya

Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya


Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya

Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya

Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini









tibe tibe minah ni nak interframe.. hikhikhik




P/s : meh sini.. awek sungai loi nak pesan.. klik r nuff aku...Peace no war.. heheh *tibe tibe*



No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara