17 February 2011

diNner aT kaJang

salam...
malam 14 feb 2011..

atas cadangan my kak long yg mmg sempoi ajak makan sate ini malam.. dgn tiade noktahnye,, aku pon setuju lah.. *berbunge rie* hehehe.. aku, abg aku,, kak long and two little cute cuties pon bersiap siap untuk ke sane..
kakak susah sangat nak pakai skarf tu
puas makde pakse
akhirnye.. die terpakse
kalau tak.. makde tak bawak g jalan




hohohohoho,,, setelah sampai di restoren utame satay kajang *belagak skit* hehehe.. kak long pon terus ambik part yg paling dekat ngan sinki.. hehe senang skit aku nak membasuh setelah kenyang menelan.. huhu


ni die.. muke tak sabar nak menelan..
tengok cawan pon
kecik BESAR kecik BESAR jek..
hahahah






tu dia..>>> kak long dgn haziq..
beserta......
air kelape..  hahahah





   da sampai punnnnn...
ayam + daging
20 + 20
nyum nyum nyum







ape lagi??? tolan la....
*abaikan penggunaan bahasa*


sambil aku makan makan itu.. kelihatan kakak yg sedang syok gila mamam sate.. satay ni memang favrte die.. heheh.. tengok tu...


tgok tu.. mullut comot..
eh eh.. umie interframe plak dah..
heheheh
ala kakak.. pandang la sini kakak oi.... owg nak tangkap tangkap gambar ni.. ceh.. konon.. padahal,, waktu ni aku sebok melantak.. hehehe.. abg eroi yg tangkap pic ni.. cantik jugak.. oppsss.. tak bley puji lebey.. nanti die belagak.. *sambil mengunci mulut*



hah!! pandang pon..
heheh




mereke kelihatan sungguh gembire..
dah la abg oi..
tangkap la gambaq aku plak..
aku pon nak cover cun jugak..
heheheh
perasan nampak..!!
oh tidak....
cukuplah izyan!




blurrrrrpppp..




hah!! itu bukan sendawe aku ye.. itu sendawe Encik Khairuddin (abg).. huh.. aku sendawe kecik jek.. *suare kecil* hehehe.. 



habis madu sepah dibuang
cube kira??
brape aku telan?? heheh

setelah aku kenyang menelan nelin makanan favourt aku ni.. aku dikejutkan dgn........

bile habis lidi disapu..
kuah pula jadi tumpuan..


haha.. alya alya.. minat sangat dgn kuah kacang.. ok.. stelah siap semuanya.. aku pon mengajak alya jenjalan kat luar... sepit rambut idaman dah berjaye ku miliki.. setelah berbulan bulan lame menanti.. di kajang jodohku dengannye.. hahaah.. jumpe sepit rambut.. macam jumpe suami..*tak bleh blah la*


sedang aku menelik nelik sepit rambut..  dengan tiba tiba>>>>

situasi 1

En khairudin              : yan,, abg nampak haliza misbun la..
Noorlinda (kak long) : ye ke???
aku                             : ?????

situasi 2

kak long  :  ramai betul org yang agk terkenal mai kajang malam ni.. tadi ade zubir..
yan : zubir mane???
kak long  : yang slalu kluar kat suratkabor ari ahad tu..
yan  :.. owwww

tiba tiba...

yan : kak long.. itu dia zubir dengan ramli MS.. *buat buat selok*




++ saje je menyelitkan Ramli M.s dan haliza misbun++
++ hanya untuk panjangkan entri++
++ jangan marah++



ape?? kanpe tak tangkap gambar?? em.. waktu tu aku dalam kerete le.. diorang tengah sedap melahap.. nak buat camne??? bukan rezeki diorang nak bergambar dengan aku.. heheh

tapi aku ade tangkap pic sorang  artis yang sedang photoshoot... hebat tak aku...

cube teke sape..

teke la...




bersambung di lain entri.......
hahahha

>


>


>


>


kak long posing untuk kulit album majalah
jalan jalan cari mamam


yeah!! itu saje untuk kali ini... aku nak siapkan album ni.. lain kali bersua lagi ye.. ('' , )

P/S  :  klik la nuff aku.. hehehe










































No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara