07 March 2011

Minngu yang best~~

assalamualaikum..


entri kali nak nak crite pasal cuti hujung minggu besame kluarga.. huish.. sebenarnye,, keluarge aku datang hanyelah untuk menghantar  my lit bro ke IJN untuk pemeriksaan.. tetapi,, pemeriksaan kesihatan nye jatuh pade hari isnin.. akibat jatuh pade hari isnin,, keluarge aku pon datang la pade hari jumaat,, kirenye sabtu ahad tu nak holiday gile la kan.. bejalan jalan disekitar putrajaya..


hHari sabtu tu banyak duduk kat rumah.. windu punye pasal.. eceh.. banyak rehat kat rumah.. nway,, bile hari da petang ckit barulah kami turun untuk menjamu mate.. bukan menjamu selere ye.. huarghhhh..


first skali mestila gamba aku.. hehehe
mule mule skali,, kiteorg pegi taman botani.. yup.. sangat banyak tempat yang cantik cantik kat sini.. tak heranlah,, waktu kami pegi tu,, 2, 3 orang pengantin buat outdoor kat cni.. huhuhu

si qayyum yg suke berposing..










perjalan masih panjang.. ceewahh!!!



biase je kan.. tengok sikit lagi ek>>>>



saksikan!!!


kecing kecing!! tetibe je aku aku ade dlm ini gambar.. 
well.. aku mmg suke magic magic ni.. 
cube lihat muke sorang sorang setelah dimagickan oleh aku.. 
hahahahah










incik abah yang exited dan incik khairuddin yg menganjing.. wah.. tetibe jadi nice pic plak.. hahahah puan emak dan puan kak long masih lagi mengekalkan keayuan nye.. hahaha.. si kecil alya?? what happen to you dear???



tamat untuk seketika ok... bersambung di lain entry..
heheheh














No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara