14 January 2012

masalah.

Assalamualaikum

Dah tersurat. Siapa pun diri anda pasti akan ada masalah. Mustahil lah kalau hidup tanpa masalah. Jadi doktor belajar kat ireland pun boleh jadi gay. Inikan pulak kalau jadi budak genius dapat 17A kan. Itu belum bukak cerita kalau jadi retis pulak. Gaduh dengan kembar suami mesti la dekat laman sosial. kalau tak, orang tak tahu pulak kan kita gaduh gaduh manja gitu. aish..  Jadi wanita tua pun ada masalah jugak.. tengah syiok syiok kutip derian tak pasal pasal kene rogol. Ibaratnya, takde orang dalam dunia ni tiada masalah. Yang bezanya ialah,, masalah tu besar atau kecil. Cakap pasal masalah ni. Korang Mengeja masalah dengan ejaan masalah atau masaalah?? aku tengok buku adik aku semalam. Dia lebih senang dengan ejaan masaalah. Setahu aku ejaannya adalah masalah kan? Ni pun masalah jugak nih! sape kate jadi budak budak takde masalah??

So.. untuk rehatkan minda dan tinggalkan dahulu sementara masalah tu.. Inilah kerje diorang.





 Ni adik aku,, tah bile die ni ade bakat pon aku tak sedar.
*ade bakat ke??*
*mate kat atas tangan kat bahu*




ni pulak adik sepupu aku
panggil Daha saje


well,, aku rase,, masalah aku pu selesai bile tengok diorang ni buat bajet retisss melampau. haha! Sekian saje, bile korang ade masalah,, jangan risau.. cari something yang boleh korang gelak and rehatkan minda dulu. so,, kepada yang nak beli lesung batu dengan harga ribu riban tu, sila sedar. Anda sebenarnya sedang menghadapi masalah. =)

2 comments:

  1. i follow you.. follow me back okey...
    nice blog...
    samelah kite berry...
    berry versi lelaki...
    cover sikit jadi shaberry..
    hahahahahaahahaha

    ReplyDelete
  2. heheh...betul2...masalah tu permainan idup je...selagi hidup..kite enjoy...:P

    ReplyDelete

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara