29 May 2011

Nur kaSih ~~

Assalamualaikum... =)

Perjalanan menuju abadi... Perjalannaku pergi alamanda sebab nak tengok Nur Kasih.. aku tau.. Blogger blogger semua amatlah exited nak tulis pasal Nur kasih ni right?? oke,, aku tak mau la cerite sinopsis cerite ni,, aku tau.. dah sah sah banyak gile sinopsis keluar kalau korang search kat google.. betui tak??

Cerite yang Best,, tapi bukan sangat best.. =) aku peminat setia waktu sedang rancak ditayangkan di TV3.. Antara 19 juta penonton tu,, aku lah salah seorang penontonnye.. heheh.. jadi... aku mengharapkan yang lagi best.. em.. Tapi.. dalam tak best tak best tu.. termengalir jugak air mate mahal aku! waaaaaa.. maluuuuuu =.=

Aku berani cakap yang penangan NKTM ni sangat kuat.. sehinggakan.. buat pertama kalinye aku dapat melihat mak cik makcik dan pakcik pakcik dalam lingkungan 40-50 an turun padang nak tengok NKTM.. cayalah khabir bhatia!! so?? bile lagi nak buat cerite lagi best dari NKTM..

Aku tak reti nak describe cerite ni camane.. lain orang lain pandangan kan... bagi aku ianya biase saje,, tapi.. bagi korang yang rase citer ni best,, superb,, mantop dan lain lain tu,, janganlah nak perhambat aku pulak nanti ok.. =)

Secara peribadinye,, aku lebih sukakan watak mamat!.. mungkin perjalanan menuju abadi itu ditujukan pade watak mamat.. tapi,, tunjang utama dalam citer ni kan aidil,, amina dan adam??? camano tu???  arghhhh!! aku bukan orang yang pandai dalam bab seni seni ni.. kihkihkih.. aku tahu cakap best dan tak best je..

oke,, kepade yang dah tengok nur kasih ni.. aku nak tanye korang.. sebab aku tak paham cerite ni... kepade yang SUDAH tengok ok... yang tak tengok lagi.. lancarkan mouse anda ke entry yang lain =)

1) pade awal cerite tu,, si nur pegang Baby.. anak siape??? nak kate anak die.. die baru je dapat call dari doktor yang die mengandung..

2) Waktu nur lukis gambar budak di jordan (hassan) tu.. Mase bile pulak dah si Nur jumpe budak tu sampai die boleh cam muke budak tu???

Banyak jugak persoalan yang aku tak paham...!!!!!! alahai nur!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara