21 May 2011

Bila mana aku TersedaR =( sob sob sob



Assalamualaikum..


Tajuk entry sedih tak?? oloh oloh,, sedihnye... =(
Sekarang ni,, aku nak berkongsi duka.. Duka yang lara.. Duka yang bisa buat aku keciwa,, duka yang parah.. dan bermacam macam jenis duka lagi la.. lu ambik semua Duka yang lu jumpa pastu lu taruk semua duka tu kat belog gua.. amacam ganas tak gua??? kah kah kah.. =) ---------> Ketawa berdekah dekah di situ oke...


Duka aku kali ni adalah berkenaan dengan satu article (betul ke ejaan aku??,, kalo salah maap ye....)
Waktu kekosongan harus lah diisi dengan perkare berfaedah ye tak?? aku pon dengan rajin nye,, berjalan jalan lah di entry rakan rakan ku.. Tanpa disangka sangka,, aku terjumpa satu entry yang buat aku berDuka pada hari ini.. okeh,, aku tahu,, entry yang dibuat bukan lah menjurus kepade aku,, tetapi segelintir kaum wanita.. syabas bete!!


Aku nak jugak ambik beberape keping gambar wanita yang dilabelkan ini,, tapi.. malas la,, berukband sangat lah lembab,, ini masalah yang paling serius dikala aku terhegeh hegeh nak blog walking lelaju! Nak je aku sewe beruk yang lagi mahal.. Tapi,, tidak kemampuan lah pulak.. kan bagus kalau beruk hidup boleh disambungkan dekat lettop.. Nescaye Harga beruk meletop di pasaran.. Takpon,, kumpul semua beruk beruk terbiar,, pastu.. buatkan satu band.. so jadilah Berukband!! haha


Aku jugak seorang pempuan yang suke dengan gambar.. Aku memang minat giler dengan gambar yang lawa lawa dan cun cun.. So,, aku ni takdelah banyak duit nak upah model ke hape kan,,aku lah jadi model nye.. wah!! memang tak penah nak lawa dan cun lah gambar aku kan.. -----------> rendah diri.. =)


Aku memang tak sangka,, ada di kalangan blogger blogger yang tak suke bile orang bergambar buat muke macam macam.. contoh.. sambil tangkap gambar,, kembungkan mulut,, mate kenyit sebelah,, satu keping gambar pulak tu penuh muke sebijik!,, tak cukup tu,, kalau perempuan ni,, bile bergambar tak jauh daripade buat aksi peace letak kat pipi.. =)


Hey si pemilik belog! Aku salah seorang dari manusia yang kau caci itu.. =( *malunye aku*
hahah,, tapi,, tu dulu.. aku memang suke buat canggitu,, sehingakan suatu hari,, aku berjalan jalan di MUKABUKU,, aku terbuka satu laman sape tah.. Ya Allah.. buruknye perangai! Aksi aksi Bajek cute tu.. =( Kasihan pemiliknye,, aku pon terus pegi dekat profile aku and tutup semua pic aku.. hahah.. aku tak nak orang gelakkan aku pulak..




inikah yang dikatakan babyFace???

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara