15 April 2011

Mane Zack ni!



Assalamualaikum,,

Dah banyak kali aku bukak blog si zackzukhairi.. mane die ek?? da lame tak update entry.. aku suke bace blog die ;p.. Korang kenal tak si Zack ni?? wuih... die punye follow.. ramai giler weh.. dulu.. sebelum aku berkenalan dengan blog beliau ni.. pernah jugak aku terbace yang die ni penah hilang.. hilang dari dunia maya lah.. sebab ade masalah.. skarang ni die buat balik! hehehe.. Berdasarkan entry entry terakhirnye,, Die sekarang berade di Malaysia.. Malaysia?? iya,, aku tau korang dah tahu,, tapi aku nak kasi tahu jugak.. Si Zack ni belajar kat Jepun..,, Negara yang baru sahaja dilanda Ombak besar (Tsunami)baru baru ni..

Nak nangis r gini!!
Aku rase bukan aku sorang je pelik mane si Zack ni.. betul tak??? Mungkin die kebizian kot.. Tak silap aku Facebook pon die tak update jugak skarang.. 

saya pun sedih!


saya tak dapat tahan kesedihan!
heheheh

kemanekah gerangan nye ye??
*sambil termenung*

majuk lah! waaaaa!

sumber : google

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara