08 February 2011

kawin kawin kawin

huhu,, entri kali ni cik yan nak publish gambar2x kawin taw.. my cousin.. sebenarnye kawinnye da lame,, tapi,, baru hri ni  cik yan dapat publish.. erkkkk,, maklomlah,, hakku ni mmg mals skit nak update blog,, cume aku rajin bukak blog sbab nak tgok ade tak owg bace blog aku.. tu je yg aku rajin.. oppps!! teraibkan diri sendiri pulak *sambil buat muke terkedu*


ok.. stop,, nampaknye,, korang gelakkan aku sbab aku bajek blog aku best kan kan kan,, siap korang.. aku mmg mals dah nak menulis kalo canggini!!=( * mengetap bibir* ok dah.. nampaknye,, kemengarutan telah jauh tersasar dari tajuk asal nampaknye,, tibe2x je cik yan ni nak majuk tak tentu pasal kan.. ko pe hal cik yan.. gilo kah??? oh tidak.. nampaknye,, cik yan masih lagi sengaja menyasarkan tajuk asal... dah!!!!!!!


majlis ni berlangsung sekitar bulan 6 tahun lalu.. walaupon telah berbulan bulan meninggalkan aku di sini,, akhirnya,, berjaye jugak aku merialisasikan post ni untuk korang,, hahahah.. ok,, si pengantin lelaki adelah abg spupu aku iaitu abg kepade cik cikin.. so,, bile si Yap (pelantin lelaki) ni kawin,, automatik hakku pon bizi jugak la kan.. maklomlah,,, aku, cik cikin, n cik irah kan mmg anak dare paling ngetop dalam famly jaafar.. hehehhe,, so,, kalau bab2x isi telor ke,, gule2x ke,, atau buat bende2x remeh ni mmg tugas kami la kan.. heheheh


tapi,, maafla korang,, pic waktu kami berhempas pulas menyiapkan brg2x tu seme tak boleh di publish kan.. sbab waktu tu kami sepsi la...=( * muke merona merah dendam menahan ketawe geli hati yg tak sudah2x..*hah,, jgn nak pk yg bukan2x ye,,  bukan sepsi sgt k,, cume kami bertige tak pakai shawl je k...
baik lah,, nak tgok pelantin tak?? nak kan... ini dia>>>>>>>>


                                                                            >
                                      




                                                                             >






                                                                            >




salah!!! salah gambar lah>>> maaf ye korang,, aku ngan minah dalam pic ni lambat lg kowt.. hehehhe





                                                                                >


                                                                                 >


                                                                                 >

ok ni lah pelantinnye...=p

eh! gambar lame plak dah.. new photo please......










sowi.. gambar lame lg.. heheheh











lek r dlu,, cik yan bg sipi sipi dlu... mau tengok gambar cerah na?? sat lagi cek bagi no...
*asal terslank peneng plak ni* ergghh.. abaikan cik yan k.. heheheh













nah!! ni die gambar bru.. aku bg korang tgok ex large punye pic taw...
cantik kan... pink colour.. (" ,)








ok.. dah ye.. ini saje yg boleh cik yan publish.. dah la,, mane bley banyak2x.. kak su ni cantik aw,, nanti jatuh la saham aku.. ni kan blog aku... heheheh yg sebenarnye,, puas cik yan menjadi pencuri di facebook yap.. tapi.... hanya beberape kping gambar saje sempat diterokai.. tetibe plak letop wat hal tak bley nak ambik gambar tu... em... sedih taw... " sambil buat muke kepuraan2x" walaupapepon,, cik yan mmg suke giler dgn pelamin n brg hantaran.. very the very the very cute hamesha... hehehe
kepade yap n kak sue,, selamat pelantin baru.. semoge kekal ke akhir hayat...(" , )




No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara