09 February 2011

sedikit *setengah* sebanyak tentang aku

entri kali ni????
yeah.. untuk mengenali sape sebenarnye aku...
*muke bangge*


aku lahir tahun 1990.. lahir dekat sebuah kampung yg dipangik chini.. dulu.. kemudahan klinik tak brape lengkap lagi.. so.. aku lahir di sebuah rumah,, dalam bilik,, sebelah katil.. ergh.. tak silap aku name bidan tu bidan yah... *sambil garu kepale*


erm,, my mom say,, waktu lahir dulu berat aku 3 kilo lebih.. my mom la ckp.. tekejut aku,, nampaknye,, aku ni bayi yg cumil la dlu.. hihihihi *sambil membesarkan biji mate*


waktu kecik dulu suke sgt gadow ngan angah,, yeah,, my only sis... T___T tapi.. bile da besar skit,, aku plak yg cari gadow ngan adik aku.. heheheh *senyum lebar*


penah satu hari aku tanye mak aku.. "mak tak sayang yan ke??? knape mak asyik menangkan wan?? (adik) heheheh padahal aku yg slalu kacaw budak tu dulu.. lagi mau tanya... *muke kemerahan*


penah tertampar sorang budak laki.. tue stahun dari aku.. sebabnye die tolak aku.. gedebam!! tersadung bwh meje.. hehe,, sampai menitis air mate budak tu sbab kne lempang.. *motifffffff*


penah jugak ejek sorang budak lelaki... "farid  parik,, farid jatuh parik" sbabnye budak tu penah jatuh parik mase tgh cube ngorat jiran aku.. heheheh,, beberape tahun lepas,, aku terserempak dgn die.. yeah!! die masih ingat kejadian tu..... *tak sangke*


pernah ade seorang kakak angkat ,, saje nak merase ade kakak angkat.. org lain ade,, aku nak jugak!! padahal kakak yg ade kat rumah tu,, mau campak mane???


ade due org ank sedare.. sgt cumilllllllllll...ikut sape la tu ye... *sambil menunjukkan muke yg paling fotogedik*


punye seorang abg dan kakak yg very understanding.. dulu kuat gadow,, tapi skunk tak dah.. mungkin aku sudah menjadi seorang yg matang *berfikir sejenak*


juga mempunyai seoarng kakak ipar yg sangat smart,, sporting dll.. pandai masak!! ilike it!! *rase nak makan la pulak*


pernah perasan.. aku takley blah la.. mamat tu tengok je kat aku.. tapi aku perasan yg mamat tu minat kat aku.. tu zaman kecik la... zaman darjah due.. heheheh abg tu darjah tige kelas sebelah.. heheh padahal mamat tu tengok sebab kain senget sebelah... *pipi merah sambil mate bekelip*


punye ramai spupu.. tapi yg paling ngetop ialah cik cikn n cik irah...


aku suke sangat crite full house.. waktu ditayangkan di 8TV.. mmg minat giler citer ni.. sampaikan aku terberangan jadi "ji eun" pergh!! comel la ku kalau jadi pempuan ni beb! *tertunduk malu*


lagu aku suke pulak ialah "kau gadisku yg cantik,, cuba lihat aku di sini.. disini ada aku yg cinta padamu" erkk.. korang mesti tau lagu ape kan.. hehehe *muke poyos*


itu saje buat mase ni.. ape yg aku tulis adelah benar melainkan yg benar benar belake.. wakakkaak

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara