14 February 2011

MencuRi HatiKu..

salam,,
entry kali ni aku nak story pasal 2 blogshop yg mengamit sanubari.. chewah!! di satu petang yg hening..  *bace dalam keadaan skema ok* sedang aku mengodem godem internet.. aku terjumpe la 2 blog shop yg memang bez la.. 


Blogshop pertame (" ,)


edastboutique.com


pergh.. blogshop ni banyak jual shawl dan aksesori.. mmg cantik la wa cakap lu.. *erk.. terganaz pulak aku* hehehe.. aku mmg suke la dgn shawl kat blogshop ni.. blogshop ni jugak ade jual headband, keronsang, cincin, rantai yg memang up to date la wei.. perh.. memang bez la,, aku baru tgok blogshop ni pon da tertarik tahap ngelaban,, belum owder lg tue.. huhuhu


Blogshop Kedue (" ,)


kznabihah.com


Yg kedue dapat menarik hati aku yg tulus suci murni ni.. cewah!! heheh.. blogshop ni.. bukan saje aku suke dgn brg brg depa dik oi.. dgn tuan punye kedai aku suka la wei.. walaupon bersaiz  XXL mungkin,, tapi die bijak bergaye,, ala-ala erra dalam cinta kolestrol,, wakaka.. mmg cantik la die pakai.. semuenye nampak masyuk...


cantik beb baju ni..T___T











so.. kepade korang yg tgh terpikir pikir nak beli baju ke,, tudung ke.. aku sarankan korang ghajin-ghajin kan lah menjengukkan diri kat belog ni.. mesti tak kan mematahkan semangat korang punye.. huhuhu


(" , ) peace ni war....

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara