15 February 2011

cowiy kak long....

salam..
entri kali ni.. i nak tulis pasal kerajinan i yg tak bertauliah,,
ok.. setelah abg and kak long mengorak langkah ke tempat kerje,, aku pon bangun dgn pantasnye mengemas rumah sementare the little divas sedang tidor.. *macam biase,, nada skema ok*


yup!! mase untuk mencuci baju... huhuhu,, kerane kasihankan kak long,, aku pon meghajinkan diriku membasuh bajunye,, *wink* cube teke ape yg berlaku????????
                                                              
                                                                    >










                                                                    >








                                                                     >
bile sampai ke cucian terakhir,, oleh kerane baju itu agak harum baunye,, aku pon ingin lah menambahkan lagi keharuman baju yg kucuci itu.. huhuhu.. tapi,, akibat kelalaian aku yg memang selalu alpa ini aku telah mengunakan cecair pencuci yg sangat sangat harum lagi harum bertambah wangi kau.. u olls dapat bayangkan???




mari aku tunjukkan keajaiban pewangi itu....
























hebat tak aku


patut la sangat harum baunye.. em.. sunguh bersih.. dapat menanggalkan ape saje jenis kotoran wa cakap lu....... korang nampak tak tulisannye???















mbek nak ko!! besar aku bagi... nampak tak??? daia!! lupekan yang lain...=p




ok.. dekat situ jugak ade tulis "SHINE FLOOR" dan yang paling aku tak bleh blah ialah... "FLOOR CLEANER".. waaaa... tapi aku masih tak perasan... *over sangat nak cuci baju kan* lagipon bukan salah aku.. pencuci tu ade dekat bakul basuh baju.. erkkk *cube tidak mengaku kesalah sendiri nampaknye*


kejadian itu mmg langsung aku tidak sedari sehingalah pade suatu hari...

cik yan   :  rajin kak long mop lantai.. bersih je....
kak long :  biaselah yan... hehehe

aku pon melangkah ke bilik air dan ternampak bendealah ini dan aku TERKEJUT!! tak silap aku.. aku penah gune bende ni!! aku pon membace lah kate kate mutiare dekat plastik pencuci tu!! ape???? knape aku tak bace dulu?????

BTW.. sampai sekarang kak long aku masih tak tegur knape baju die bawu wangi sangat.. hehehe
sorry kak long...=p


moral    :    sebelum mengunekan sesuatu.. sile bace arahan... ok.. peace!!

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara