25 January 2011

Syahid!! love u.......

assalamualaikum...=p


okeh,, kali ni tak mau la part sedey2x da ek... sbab ape yg aku nak story ni citer org yang payah nak sedih,, happy memanjang..=p
syahid!! i luv u.. hehhehe,, name pemilik sebenar cik empunye badan ni ialah nurul syahida bt abd halim.. hem,, bez tak name die?? tak bez kan.. em,, hahahah jgn marah shahid! untuk pgetahuan korang la kan,, syahid ni,, membe best giler aku waktu f4..waktu f4 dlu,, die ni budak baru la kt sek aku dlu.. first time jumpe tu pon,, aku tak la terus tangkap ngam kat die,, juz biase2x je.. aku tgok die pon ekor mate je.. hahahah,, seriusla,, nak tau nape ako tgok pkai ekor je?? sbab aku pelik,, waktu br sampai je,, bebudak lain punye la suke sgt borak ngan die,, ape yg bez pon aku tak tau.. eceh.. hahhaha,, tapi tu sbelum aku rapat ngan die,, lepas je aku rapat dgn die,, aku pon tak tau la bile detik tu bermule,,  rase cam enjoy je becakap ngan die,, sbab die ni banyak la sgt buat  cerite mngarut,, hahah


ni aku.. bukan syahid tau.. ye la.. blog aku,, suke ati aku la... hahahah
nak tgok gamba die ek?? nanti ye,,, hehehe.. syabar2x taw...



start pade tu,, takde dah ekor2x mate,,, hahhaha


em,, tapi die sek kat sek aku tu setahun je,, mase f5 die nak pindah,, mak die kne tukar kat ktn,, so,, die kne ikut skali la,, =( sob..sob.. waktu tu sedih la jgk,, ye la.. waktu f4,, kbanyakkan mase aku adelah bersame dgn die,, kalo waktu 'rehat" pon,, kami rehat same,, setiap kali waktu rehat,, die akn beli nasi ayam yg harge seringgit.. dan,, yg paling aku tak ley lupe die ni,, bile time makan,, die akn makan samapi ke butiran nasi yg terakhir,, hahahah,, punye la kan,, tapi bagus ape,, tak membazir! hahahah pastu,, kalu makan ayam plak,, sampai ke tulang ayam tu hancur! huhuhu,, itu lah syahid,,,


dalam waktu setahun tu,, banyak jugek la kenangan mangan aku ngan die,, lg satu yg aku tak ley tahan ngan die ni,, suke sgt buat ayt yg mengarut n akhirnye,, kami pon ketawe tak hingat dunie.. kalau aku duduk dgn die,, aku akn jadi pasif sket,, sbab aku lbih suke dgr die ckp drpd aku yg cakap... bile die cakap,, non stop!! hahah,, semunye akn jadi ketawe...


selain tu,, die ni jugak jadi pakar motivasi kat sek,, yg peliknye aku,, bile time kwn2x kiterorg dlm masalah je,, mesti crite kat die,, hahah.. ape yg best crite kat die pon aku tak tau,, bile waktu die motivate org tu,, tpaksela aku sebatang kere.. tu yg aku tak ske bile die motivate kat org,, aku jadi sunyi! cewahhh!! die seorang pendengar yang baik! aku terime alaasan itu..


skarang die da study kat shah alam,, payah sket la jumpe,, aku pon bizi skarang,, kekangan wang ringgit jugak menjadi alasan utame,, tapi,, kami masih lagi contact.. tapi,, kenkadang je la kan,, maklomlah,, henfon die murah sangat,,, slalu la rosak...






time aku kluar dgn waha dlu,, aku tak la ajk die skali,, ala,, majok la plak kan,,=P ngade la sangat,, time die outing dgn bobok,, takde la plak aku majuk,, hahahahah
hahah,
ni la die.. cun kan,, huh! ni time die control keayuan die.. hahaha
nah mbek!! aku bg kau punye pic ex_large u know... hahaha,,
to syahid ~ ala,, jgn la majuk,, nanti kite kluar plak ye,, hahahah,, luv u... aku siap abadikan ko lg lam blog aku nih taw... hik3x..=p

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara