23 January 2011

kiSah aKu daN mereke

salam..
kisah aku dan mereke??? yeah!! my very very very bez kazens,, sangat best, tersangat la best n sangat la best,, hahah,, korang dapat bayangkan betape bestnye kan.. hahahah,,, syeikien n eirah...hem,, yeal,, dulu,,, bile ak bercerite tentang mereke,, kwn pon bertanye.. "sejauh mane rapatnya kamu??? hem,, soalan yang tak bisa ku jawab.. eceh.. hehehe
sejauh mane tu,, tak penah la pulak aku nak ukur kan.. tapi kalau rahsie tu.. banyak jugak la yg diorang tahu.. maklomlah,, zaman "laku" cam aku tgh lalui ni,, banyak la sangat rehkiyenye kan,, hik3x... so?? rahkiye ku rahkiyenye jua... huhuhu


syikin n yan.. waktu ni irah da balik... so,, camere
gile kat aku n ikin je la kan... hahah


waktu kecik2x dulu,, kalau berjumpe je,, mesti akn melekat! macm kembar, tapi aku lagi double la kan.. hik3x... kalau da start jumpe tu,,  semue bende buat bersame,, tidur same,, makan sepinggan, mandi bersame,, kalau tolong mak n makcik2x kat dapor pon,, mesti kami akn cari keje yg same.. hem,, yg selalunye kami kene buat ialah BASUH PINGGAN.. hahaha,, kalau aku basuh,  sorang  bilas, sorang lagi plak menyimpan pinggan.. kalau aku bilas, sorang basuh, sorang lagi menyimpan,, slalu r tukar kedudukkan.. selalunye kami berebut nak basuh dan bilas,, sebab kami kan 3 orang,, jadi yg membasuh dan membilas ni dapat duduk same n berkongsi cerite,, yg menyimpan pinggan tu,, banyak la ketinggalan,, hahah


pergh!! cayalah


inilah aku.... huhu
irah.. 

Bile da besar ni,, aku terpikir sangat,,apasal la kami ni cam tu dulu,, kalau tgh mandi tu, ape tah yg kami borakkan,, tgh mandi pon berborak taw.. berjam jgaklah ambik mase sampai org2x tuwe dok bising!! "hoi anak dare, cepat sikit mandi,, org lain nak mandi jugak" hahaha,, itula slalu dialog yg kami kene sound,, da hafal da pon,,


kalu makan pon camtu jugak,, satu pinggan sampai kongsi 3 orang.. nikmat sangat rase mase tu.. org2x tue pon dah tahu,, mereke akn letak satu pinggan yg penuh dgn nasi n lauk sebab tahu yg kami akn kongsi.. huhuhu,, indahnye la ka,, ahaks! tapi skunk tak dah, maklomlah,, kalau dulu,, sepinggan tu cukup, tapi sekaramg,, berpinggan2x la kan,,, hahhaah




ni irah time die tgh cun.. hahahah
bile kami rase kami cun kot.. hahahaha





tidur pon macam tu,, satu tempat untuk kami 3 org,, aku biasenye ambik site tepi,, cikin suke kat tengah,, n tepi sbelah cikin plak irah... cikin dlu slalu sgt crite sal hantu.. hem,, slalunye,, topik hot kiteorg hantu la kan,, maklomlah,, zaman bebudak.. pastu mulela,, nak pergi bilik air pon berteman.. skung beralih r skit kan.. tak main r citer2x hantu ni kan,, crite cinte tu da jadi tajok paling hot.. crite lawak ke,, aku pon same naik.. macam2x la crite kluar... kalau crite hantu pon crite hantu yg logik la kan,,


skarang da matang,, crite yg mgarot tu da tak kluar dah.. kalu crite cinte tu takde la yg tah pape kan,, makan pon dah berlainan pinggan,, cume tido je takley pisah lagi.. mane mereke,, di situlah aku n sebaliknye.. kadang2x pukul 2, 3 pagi pon tak ngantok lagi..


comel giler time gelak....








































bile tgok adik2x kat bawah kami skung ni,, mesti aku rase nak tergelak,, ye lah,, rapatnye diorang tak ubah cam kami dlu,, makan sepinggan,, tidor bersame,, mandi berteman.. kalau la boleh ulang waktu dlu,, rase nak reverse je.. best waktu tu sbab masing2x kecik lagi, tak banyak masalah nak pk.. hahah


aku teringat waktu time yap kawin dlu,, dsebabkan org ramai nak mandi,, so jamban kne kongsi,, irah cakap kat kau.. "yan,, bile plak kite boleh mandi same camni kan..." sedih gler r teringat,,, cewahh,,, irah cakap lagi,, kalau slah sorang antare kite kawin nanti mesti salah sorang lagi rase terpinggir...=( takot la nak lalui mase tu...


kepade korang,, ingatlah,, yg aku syg korang sangat2x... ni satu peringatan dan amaran tau!! hahahah


kepade irah n ikin,,  .. Sincerely from me who really love you guys


~love~

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara