15 September 2014

50 peratus edited. 50 peratus in progress

ASSALAMUALAIKUM

Lama gila tak menghendap kat sini. serius lama. tuan punya badan pun terkejut. eh. ade blog sebenarnye aku ni. haha.

ok guys, jangan nak mengkhinzir buta mencaci dan memaki penulis blog ini. alasan yang logik akal diterima, tuan badan sibuk.sibuk.sibuk. lagipun sekarang dunia internet di hujung jari. dulu blog, lepastu fesbuk, muncul pulak twiter.tak lame lepastu instagram pulak! serius. aku ada blog pun dah cukup bangga. aku takdak bendealah twiter, instagram dll. facebook pun mujur ada. ayat selamat. mujur ada ;)

serius!
lama gila tak bukak. tadi terbaca satu post blog kawan. oh! barulah teringat yang saya ada blog.  jemari ini rajin kan diri mengetuk papan kekunci mencari link blog.

omaigod.omaigod.omaigod.
ape link blog aku? ape nama dasar blog? berrycute? izyanshaudi.blogspot? semua aku tekan tak jumpa. menitik nitik air mata aku menangis.. (itu tipu). nasib baik lah aku ingat macammane nak log in blog.

bila bace balik post lama. oh. so old :( *malu dengan diri sendiri.

zaman budak tak matang. baca abc pun merangkak rangkak. ada hati nak tulis blog. sudahnya.. entah apa apa yang ko tulis. tapi tapi tapi, baca balik kisah lama boleh undang ketawa.  dari situ kita dapat lihat tahap kematangan kita. sebab tu untungnya ada blog. *kagum.


aku dah pun delete bnyak jugak post yang tah pape, sayang sebenarnye, sbb kisah yang ade ni boleh kite kenang bile dah tua. so. aku tinggalkan kan sikit untuk kenangan, yang tak patut dikenang tu, aku dah let it go sambil baling ketulan ais berharap akan jadi olaf. kesudahannye. 

masa tamat! olaf tah kemane, mate pun dah kuyu. ade lagi balance nak edit, buang mana perlu, yang agak menyinggung perasaan orang lain pun nak delete arh. sebab dah nama simpan untuk hari tua. taknak lah kenang bende yang menguris perasaan. nak baca yang hepy hepy jer. *sound efect lagu patah sayapku patah*.

 ok cucu tok mummy. tok mummy nak tido. bye
*tetibe feeling dah jadi tok mummy*
haha



sincerely by 
tok mummy yang dah matang



No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara