28 January 2012

aku rindu sayang kamu

Assalamualaikum

Semalam,
Dapat berita dari nurul syahida
tiba tiba rasa sayu
kenapa semua ni jadi dekat ko ye?
ko kawan yang baik
ko kawan yang ceria
ko comel
tapi semua tu dugaan
ujian
nak tak nak,, kene terima.





Aku hilang kata kata
kelu lidah
Aku cuma dapat nasihat
"Sabar syahid, itu tanda Allah sayang kawan saya ni kan"
"Sabar syahid, Ini ujian supaya Awak lebih dekat dengan Maha esa"
Hanya nasihat dan doa yang dapat aku beri






ko cakap ko sakit
ko tak boleh makan itu
ko tak boleh buat ini
Hanya nasihat saja yang aku boleh berikan?
ya.. tapi aku nak ko tahu
Setiap nasihat,, setiap post ko yang masuk dekat newsfd aku,,
setiap kali itu lah aku doakan ko cepat sembuh
jadi jangan ingat tiada siapa yang
menyokong ko

Aku bukan pujangga yang pandai bermadah
tapi entry ni memang khas ditujukan pada ko
supaya ko lebih berjuang untuk menjalani ujian itu.


Syahid, i luv u
sayang ko sangat
aku tak sabar nak jumpa kau tahu!


kepada semua readers
Doakan kesembuhan kepada kawan saya
Nurul Syahida binti abdul halim
Doakan kesihatan yang lebih baik
Dan
Paling penting
Doakan Dia supaya lebih kuat menerima ujian Allah s.w.t


Wassalam.

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara