04 December 2011

Trimas Datin dan Happy birhday Mak C(=

Assalamualaikum

Ini kawan aku
Dari kecil sampai besar gajah
bukan aku yang besar, tapi gajah yang besar =.=






Ni lah Datin saye!




beberapa minggu lepas, datin waha bagi
aku ini






kad yang comel
and selendang yang super duper cantik!!!!

kata Datin, ini adalah hadiah hari jadi,,
birthday aku dah 2 3 purnama yang lepas =.=
bolehla
masih lagi boleh diterima
hehehe






Tenkiyu datin!
love you very very very much
Memang terbelit leher aku tahu 
hahaha



beberapa minggu yang lepas juga
adalah ulang tahun kelahiran Bonda tersayang


kakak aku dan aku telah membuat suprise
yang tak menjadi
kepada Bonda.









Kami korek kumpul duit semata mata nak belikan mak kek ni.
Mak tak suka makan kek coklat
tapi mak suka makan buah buahan (manga)
Setelah mendapat inspirasi daripada kaklong sewaktu harijadi abang tempoh hari
aku membuat keputusan untuk beli kek ni
harap harap mak suke.







kek ni aku yang pilih selepas
tertarik dengan tekstur dan rasa dan comel dan cantik
dan macam macam lagi dan.
(abaikan penggunaan bahasa melayu)







Mama hot papa seksi.
Nasib baik mak suke
lain kali boleh beli lagiiiiiiiiii
tapi...
yang lain kali tu,, mak lah bayar oke =.='



Ini saja untuk kali ini
akhir kata
thankz a lot Datin! sayang kamu =)
and
Happy birthday mak!
Semoga panjang umor dan dimurahkan rezeki.

1 comment:

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara