06 September 2011

Rakit Raya 2011

Assalamualaikum..


selamt hari raya dong..



i with my only sis
aku tak pasti knape mukenye begitu fotogenik
gasak kau lah !



Maintain ayu gitu


wif irah

ini kisah kami,, kisah kami
dengan sebuah kisah
kisah ape??
kisah kisah lah
kenape banyak kisah??
oh yea,, sangat banyak kisah kerana cerita kali ini memuatkan
beberapa buah kisah

kisah rayaku dengan rakit !


Ini Encik Zery,,
sunguh kacak bukan bergaya sebegitu rupe??
oh salah,,
kali ini bukan nak perkenalkan Encik zery
cerite sebenar dalam ini gambar adalah disebelah itu
Rakit...

Cik cikin dan Cik irah nak pergi rakit
aku dengan hati bunga bunga cinta terpaksa menemani mereka
*gaya misha omar*
 sampai di tebing sungai,
kami bertaki taki
siapa yang pergi dulu
mencuba nasib, meniti titi rakit
suasana agak kecoh !
aku??
biasalah,, maintain takut punye !
har har har

Suasana kecoh tadi menyebabkan
keluarnya seorang lelaki dengan gaya begitu HOT sekali
bak seorang HOT DIVA !


maaf sekali lagi,, ini bukan lelaki HOT tadi
salah oke !
huh


hah !
ni ade gaye sikit !
har har har

Lelaki Hot Diva tadi
dengan slumbernye mengutuk secare terang terangan !
Binawe !

** Hey ! kalau tak reti jangan nak memandai meniti !
korang jangan ikut bebudak lelaki nih, budak lelaki ni die tangkas ! tak macam
pompuan ! lembik,, kalau jatuh nanti, lemas !
Aku tak kire ! GEMOK ke KURUS ke !
kang, demam aku nak ngangkat sorang sorang nanti ! **

Pergh ! sentap aku siot !


Angah marah !


Aku lagi MARAH !


ni marah jugak ! tapi tak sebanyak marah kami
yang di atas tadi
huh !


ini pesen ape?? aku pon tak tahu
marah ke tak irah??
ce cakap sikit 
hahah


kami akhirnya pulang !
malas nak cerite panjang !
pulang dengan hati yang garang !
kenape garang ?
tah ! aku pon tak tahu !

babai pakcik garang !!!!!
huhuhuhuhu
inilah kisah raye rakit !!
^..^



No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara