27 September 2011

padamu ku bersujud


Assalamualaikum


Ku menatap dalam kelam

Tiada yang bisa kulihat

Selain hanya namaMu, ya Allah

Esok ataukah nanti

Ampuni semua salahku

Lindungi aku dari

Segala fitnah



Kau tempatku meminta

Kau beriku bahagia

Jadikan aku selamanya

HambaMu yang selalu bertaubat



Ampuniku ya Allah

Yang sering melupakanMu

Saat Kau limpahkan karuniaMu

Dalam sunyi aku bersujud



Esok ataukah nanti

Ampuni semua salahku

Lindungi aku dari

Segala fitnah



Kau tempatku meminta

Kau beriku bahagia

Jadikan aku selamanya

HambaMu yang selalu bertaubat



Ampuniku ya Allah

Yang sering melupakanMu

Saat Kau limpahkan karuniaMu

Dalam sunyi aku bersujud




"kita tidak boleh mencintai orang lain sebelum mencintai diri sendiri. Dan kita tidak boleh mencintai diri sendiri sebelum mencintai Allah swt."

kembali kepade asal :

____________________________________________

Kau tempatku meminta

Kau beriku bahagia

Jadikan aku selamanya

HambaMu yang selalu bertaubat

_____________________________________________

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara