16 August 2011

Negative Thinking T_T

Assalamualaikum

**********************************************************************************
Cantik betullah Mak Piah tu,, umur dah 40++,, ni mesti kes pakai susuk ni!
Eh, asal kedai tu maju sangat?? Tok bomoh mane die pakai??
Gua dah sebulan niaga kat sini,, bisnes camtu jugak,, lu ada kenal sape sape yang pandai pasang pelaris??
Dah sebulan miah ni camni,, tak lalu makan,, siape lah yang dengki sangat kat kau ni Miah??
************************************************************************************


Malas nak bebel panjang.. kali ni nak cakap sikit,, kalau cakap banyak satgi kene gam pulak *wahh! ayat bajek Diva nih* 

situasi situasi di atas seriusly aku cakap memang tepat kene sebedebuk kat batang hidug masyarakat kite sekarang ni.. 

Sape yang setuju dengan ape yang aku cakap,, ok.. boleh like,, sape yang tak setuju tu,, sile blah la dari belog ni,,

aku cakap bende yang memang dah sebati dengan sekeliling kite right?? Negatif thinking tu memang tak lari dari kepale kite kan.. bukan korang je,, yang menulis belog BERRYCUTE  ni pon same..*kenapa perlu warana putih?? itu melambangkan tuan punye belog punya hati yang suci* ahakz! 

so.. entry ni bukan ditujukan kepade orang persorangan saja tetapi  kepada hak milik belog ini juga +.....+

Nasihat??
aku pun tergolong dalam kalangan orang yang perlu dinasihati,, camana mau nasihat orang pula?? hahah! 

Baca, fahami, kenali diri, uji diri, fikir dan renung renungkan..

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara