02 February 2011

bile Cik Siti Takde=(

salam..
hi guys,, now,, aku nak story pasal sorang lagi my best fwenz kat umah aku.. yeah,, dulu,, tak la rapat sgt ngan die ni,, kelas pon tak same,, tapi,, rumahnye dekat la dgn rumahku.. salau la kami ni leapk sesame... die ni pon kalau bercakap.. non stop! mmg hobi die bcakap kot.. wakakaka kalau dulu,, mcm2x la kami story,, mengutuk ke,, mengumpat ke,, mmg ni lah geng aku! hahahah oh no!!bkn mengutuk la.. perkataan halusnye ialah,, bercakap ttg sekeliling.. heheheh


tapi skarang,, da tak slalu da jumpe,, malumlah,, cik siti ni duduk kat oversea... opps!! bukan luar negare aw,, tapi,, seberang laut je,, em,, die study kat sarawak.. so,, mase untuk kami membuang mase tu dah takde.. so,, jarang la jumpe,, time die balik je la baru jumpe..


kalau dlu,, kami akn mkn aiskrim.. yeah! aiskrim tu favorite aku... heheh,, die plak ske mkn oblong,, ase balik je ajak makan oblong.. ntah la.. da minat.. aku joint je.. enjoi beb...=p


bile time hujan2x camni,, teringat plak kat die.. ye lah,, bile time tak buat ape2x.. maklomlah,, hujan kan,, die slalu dtg lepak kat umah aku.. banyak la bende yg kami buat,, slalu yg jd aktiviti kami ialah memasak! hehehe,, so.. untuk korang tahu la kan.. aku n die ni,, calon terbaik k.. hahaah


satu lagi aku tak bley lupe,, bile time mak die ni rajin.. mak die masak lakse peneng.. pergh! mmg superbl.. bermangkuk2x la aku telan.. heheh.. jgn mareh... haha,, kalau nak cakap satu persatu kenangan mangan aku ngan die ni mmg tak habis la kan.. mmg banyak.. berkepok2x aku simpan.. tu yg aku simpan,, yg aku tak simpan.. lagi la banyak.... hahahah...


ok.. erghhhhh.. gambar die tak bley upload la.. sorry.. berat kot.. heheh,, jgn marah ct.. nnti aku letak k.. hahhaah

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara