20 January 2011

~my life begin~~

assalamualaikum.....
wah,, lame gile tak update blog ni,, erghhhh,, kebizian melampaui batasan la,,, eceh! bizi la konon,, hehehe..
so now,, aku nak kongsi cerite khidupan aku, cube korang teke??? hehehe,, sebelum dpt keje yg afdal ni aku tolong abg aku jage ank die,, hem, so,, my new job is........ "baby sitter!!!! hahah,, pecaye tak?? hem, korang lagi tak pecaye sbab aku menjage budak berumur 2 tahun n 5 bulan,, wakaka,,,=p penat mmg la penat,, but,, bile tgok diorang rase sejuk je hati.. wahhhhh... gaye macam ibu sejati tak??? huhuhu
haziq hakimi~~ 5 bulan
kakak cube pakai sepit.. agagag~~


now,,ni lah tugas aku skunk taw.. hem, si kakak nye, punye la banyak cakap,, hem, menhiburkan hati yg sedang kebosanan la gitu,, ye tak??? hahahha,, nak tgok lagi pic diorang?? yup!! silakan.......








alia adriana.. 2 tahun,, tapi lincah macam 4 tahun dah.. huhuhu







kakak n adik

kakak n adik lagi.....








skarang,, inilah tugasan terbaru aku.. hhuhu..  mmg best giler la melayan kerenah diorang nih...=p  aku penah terdetik,, camanelah kalau nanti aku dapat keje??? nak tinggalkan diorang??? argghhhh!! tidak!!!! hum,,,,,

No comments:

Post a Comment

jangan baca saja,
tinggalla komen sebijik dua.
=.="

copyright by izyan shaudi. hak cipta terpelihara